Finansowanie zakupu

Atrakcyjne, dostosowane do indywidualnych wymagań klientów formy użytkowania i zakupu urządzeń.

Umożliwiamy użytkowanie w codziennej pracy wysokiej klasy urządzeń biurowych, które nie wiąże się z jednorazowym wydatkiem inwestycyjnym. Oferujemy dzierżawę drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek nowych oraz używanych z pełnym pakietem serwisowym.

Spełniając oczekiwania Klientów nasza oferta jest dodatkowo rozszerzona ponad tradycyjną formę pozyskania urządzeń, jakim jest zakup inwestycyjny.
Mamy bardzo duże doświadczenie we wsparciu naszych klientów, którzy zamówienia zrealizowali w projektach optymalizujących finasowanie z korzystania z urządzeń biurowych. Wartością takich form jest znaczące ograniczenie kosztów uzyskane poprzez proste i efektywne zarządzanie.

Proponujemy Państwu opcjonalnie poniższe formy pozyskania i użytkowania urządzeń:

Dzierżawa

Informacje podstawowe

  • urządzenie nie należy do klienta
  • klient otrzymuje: urządzenie, koszty dzierżawy, serwis, materiały eksploatacyjne, części i ewentualnie papier
  • opłata podawana jest jako rata miesięczna za urządzenie oraz za liczbę kopii/wydruków.

Korzyści

Ogólne

  • krótka procedura postępowania
  • prosta i uporządkowana umowa
  • prosta kalkulacja przedstawiająca: opłacalność operacji, możliwości dzierżawy poszczególnych urządzeń oraz zalety korzystania z usług serwisowych bez konieczności ich kupowania.

Użytkowe

  • możliwość korzystania z maszyny droższej i zaawansowanej technologicznie
  • możliwość kolejnej dzierżawy nowszego technologicznie urządzenia już po 36 miesiącach
  • większa dowolność w doborze sprzętu i jego konfiguracji (opcje)
  • brak problemu z zagospodarowaniem urządzenia wyeksploatowanego, trzyletniego
  • zapewnienie stałej opieki serwisowej - ciągłości pracy urządzenia (klient nie interesuje się zakupem materiałów, kosztami napraw, kosztami dojazdu czy kosztami przeglądów)
  • zapewnienie fachowej obsługi serwisowej i informatycznej
  • zapewnienie oryginalnych części, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania.

Administracyjne

  • uwolnienie od wielu czasochłonnych zadań administracji biura
  • pełna informacja o kosztach kopii/wydruku
  • prognoza kosztów na czas trwania umowy
  • jedna faktura miesięcznie za materiały, części, serwis, dojazd, opcje i urządzenie.

Finansowe

  • oszczędność środków inwestycyjnych
  • redukcja ilości i wartości środków trwałych
  • bezpieczeństwo finansowe, dzięki planowaniu kosztów
  • redukcja kosztów uzyskania kopii/wydruku
  • łatwość precyzyjnego planowania kosztów eksploatacji urządzeń
  • całość płatności jest kosztem uzyskania przychodu
  • urządzenie jest finansowane z bieżących środków obrotowych
  • zmniejszenie wydatków inwestycyjnych na zakup urządzenia
  • zmniejszenie podatku dochodowego firmy. Wszystkie rachunki za obsługę kontraktu od dostawcy są kosztami uzyskania przychodu
  • wyeliminowanie kosztów dodatkowych w trakcie trwania kontraktu (np. spowodowane zużyciem się drogich podzespołów urządzenia).

Organizacyjne

  • zwiększenie szybkości reakcji serwisu
  • zwiększenie dostępności serwisu
  • łatwość budżetowania i kontrolowania kosztów kopiowania/drukowania/faksowania
  • brak konieczności pamiętania o przeglądach i remontach okresowych.
Koszt za kopię (CPC)

Informacje podstawowe

  • urządzenie należy do klienta
  • klient otrzymuje: serwis, materiały eksploatacyjne, części i ewentualnie papier
  • opłata podawana jest jako płatność za wykonaną liczbę kopii/wydruków
  • opłata według wskazań licznika

Korzyści

Ogólne

  • krótka procedura postępowania
  • prosta, krótka i uporządkowana umowa
  • prosta kalkulacja.

Użytkowe

  • możliwość podpisania jednej umowy serwisowej na wszystkie urządzenia (jedna faktura, jedna cena, jeden serwis) posiadane przez klienta
  • dzięki fachowej obsłudze i oryginalnym materiałom eksploatacyjnym możliwość dłuższej eksploatacji maszyny lub jej odsprzedania (maszyna w dobrym stanie)
  • zapewnienie stałej opieki serwisowej - ciągłości pracy urządzenia (klient nie interesuje się zakupem materiałów, kosztami napraw, kosztami dojazdu czy kosztami przeglądów)
  • zapewnienie fachowej obsługi serwisowej i informatycznej
  • zapewnienie oryginalnych części oraz materiałów eksploatacyjnych
  • możliwość ewentualnego uzyskania urządzenia zastępczego w przypadku dłuższej awarii
  • ewentualne zapewnienie dostaw dobrej klasy papieru (biały, nie pylący, nie zacinający maszyn, suchy).

Administracyjne

  • uwolnienie od wielu czasochłonnych zadań administracji biura (dzwonienie po serwis, kontrola wykonania usługi, kontrola faktur, kontrola instalowanych części i materiałów
  • eksploatacyjnych)
  • brak konieczność zatrudnienia osoby znającej sprzęt i umiejącej sprawdzić poprawność jego działania i serwisowania)
  • pełna informacja o kosztach kopii/wydruku
  • prognoza kosztów na okres trwania umowy
  • jedna faktura miesięcznie za materiały, części, serwis, dojazd.

Finansowe

  • wolne środki finansowe (niższe koszty eksploatacji)
  • redukcja wartości i ilości magazynowych artykułów (np. materiałów eksploatacyjnych, papieru)
  • dożywotnia gwarancja
  • redukcja kosztów uzyskania kopii/wydruku/faksu.

Organizacyjne

  • zwiększenie szybkości reakcji serwisu
  • zwiększenie dostępności serwisu
  • łatwość budżetowania i kontrolowania kosztów kopiowania/ drukowania/ faksowania
  • brak konieczności pamiętania o przeglądach i remontach okresowych
  • skrócenie przestojów spowodowanych konserwacją lub niespodziewaną awarią sprzętu
  • serwis przyjeżdża wymienić elementy ZANIM ulegną one zużyciu, a nie po ich uszkodzeniu.

Copyright ©

Projekt i wykonanie Pollyart

Ta strona wykorzystuje pliki cookie